furkansmom benmde 4 gün sonra sezaryanım var bende normal doğumdan aşırı korkuyordum.. benmde yanıma kmse giremicek bi eşim kalcak refakatci bebegi göstermicekler ziyaretci olsada öyle söyledi hastane
ben tedbir olarak yanıma eşime ve kendime siperlik koydum , yedek maske, domestos sprey, dezenfektan sprey, el dezenfektani ve kolonya koydum.. yastık kılıfı ikimize kızıma da ordaki yatağının içine müslin koycam temiz yatsın.. gerçi hastane bu konuda titz özel hastane ama ben tedbirimi alcam.. sabah erken gidecegmiz icin sık kullancagmz yerlere domestos spreyle bi gecicem üstünden 😬odaya yabancı biri girdiginde annem babam dahi olsa siperlik ve maskeyle mesafyle karşılıcam bide doktor cok kısa müsade ediyor görüşmeye. İnsallah bisey olmaz oyuzden 😕