@ebruakyuz22
@ebruakyuz22 arkadaşım neden sıkıntı yapıyosun ve çevrendekileri dinliyosun saç senin saçın kullanan sensin. Saçın uzunsa doğumdan sonra zorlanabilirsin. Ve benim uzun saçlarım vardı martın ortasında gittim çokta güzel kestirdim kuaför kesiyo ben abi daha da kes diyodum ki saçlarıma kıyamaz benim insan motive oluyo hemen gerçekten , bende duydum çevremden öyle ama bakmadım kimseye şuan rahatladım doğumdan sonra daha rahat olcak bizim için bebişlerle uğraşmaktan sıra kalmaz. Sen uyma kimseye gönlün ne istiyosa öyle davran rahat edebilceğin gibi davran . Onların hepsi hurafe sözler yaa sinir oluyorum Allahtan başka kimse bilemez sen bebeğinle kendi sağlığına bak gerisini hiç takma bence kestir gitsin ruhende bedenende rahatlamış olursun🎈 hayırlı ,sağlıklı doğumlar dilerim🌿