tatlissannee herkesin başına gelen bi olay. Hiç takmayın derim. Milletin eli boş, uğraşcak yer geziyo. Afedersiniz bizimkilerin bi lafı vardır “b*k yediklerinden başları ağrır”
kime ne ya !!! Adamı deli eder bu millet şeysi. Uygar güzel tatlım, ilk düşüncenden vazgeçmicen🥰