Kızlar bi akrabamız ananeme sormuş ismini ne koyacaklar diye ananemde Uygar koyacaklar galiba demiş o nasıl isim be çok çirkin başka isim mi yok falan demiş ananemde herkesin kendi fikri karışamayız deyip tartışmaya girmemiş. Bugün bana söyledi bende kızdım baştan ona sorsaydım keşke dedim. İnsanlar niye böyle herşeye karışmak zorundalar ki sanane yani benim çocuğumun isminden zevk benim keyif benim! Sizede böyle yapanlar oldumu yoksa bi benm ailedemi var sorun