Kuzeyin07 Aysgl1808 merabalar sema hanım hakkında gerçekten doğru tespitte bulunmuşsunuz iki defa gittim bidaha bu doktora gitmm dedim taner beyi önerdi arkadaşlarım ünal yirmibeşten snr tanıdığım on numara doktor😊😊
kelebegimm07 Kuzeyin07 kaç dakika ilgilendi sizinle benimle 30 saniye falan ilgilendi o da mecburi tavırlarıyla dalga geçer gibi
Kuzeyin07 kelebegimm07 çok kısa ilgilendi dediğin gibi kanamam var dedim kapıdan benden önceki arkadaşta sağolsun müsade etti girdik iki dakika anca ilgilendi dün akşam karşilaştıkmi yoksa seninle orda bnm yanımda eşim ve 7yaşinda oğlum vardı
kelebegimm07 Kuzeyin07 yok cnm ben geldiğimde odasında bile yoktu gece 1bucukta geldim kimse yoktu. İlgisiz doktor o kadar adını duydum duyduğum kadar yokmuş. Eşim sinir krizi geçirdi doktor deli etti bizi
Melisacaaglar kelebegimm07 canım ben Fatih hocaya gidiyorum tavsiye ederim ilgili anında cevap veren mi doktor detaylı ultrason yaptırdım sonucunu whatsaptan attım akşamına gel dedi yoğun olmasına rağmen ilgilendi