kelebegimm07 açıkcası ben de Taner beye gidiyordum ta ki covid olana kadar.Öyle pinpirikli bir hasta değilim, daha önce telefon ile desteğine duyduğum bir süreç de olmamıştı 7 aylığa kadar fakat covid olduktan sonra özellikle ne yapmam gerektiğini öğrenmek için sabah yazdığımda cevap vermedi, akşama kadar bekledim yine dönmeyince arayıp ne yapmam gerektiğini sordum. Bana mesaj ile geri döneceğini söyledi ve mesajda nasıl olduğumu bile sormadan c ve d vitamini kullan yazıp geçti ve çok bozuldum açıkcası.Daha somrasında ertesi gün kötü olduğum için eczacı arkadaşım bitkisel içerikli bir ilaç önerdi ben de ilacı yazarak kullanıp kullanamayacağımı sordum ama gördü geri dönüş bile yapmadı.Ben de tüm güvenimi yitirerek şimdi karantinam bitti ve Koray beyden randevu aldım pazartesiye.Taner bey beni resmen covidli ve çok hasta halimle yarı yolda bıraktı, acil doğum yapmam gedekse ortada kalacağım anladığım kadarıyla.Şimdi Koray bey ile tanıştıktan sonra bir karar vereceğim devam eder miyiz yoksa başka bir doktor mu bakarım bilmiyorum.