Zeynepemre valla ben daha 19. Haftamdayım ikiz olduğunu öğrendiğimden beri lohusalığımı düşünüyorum iki bebek var diye kimse beni yalnız bırakmıcak. Eve gelen gitmek bilmicek (malum kişi) diye çıldırmamak elde değil. Yardımcı olacaklarını sanacaklar ama bürün düzenimi altüst edecekler. Sizde eşinizle ve bebeğinizle başbaşa kalamadığınız için böyle bunaldınız. Eşinize söyleyin bebeğinizle beraber 10 dk da olsa en azından bir yürüyüşe çıkın sahile bir yere Emin'im yalnız kalmak iyi gelecektir. Tek bebek bakımı zor gelmiyorsa ailenize söyleyin eşinizde kayınvalidenize söylesin sık gelmesinler.