18 gün oldu doğum yapalı bende berbat durumdayım annem kalıyordu 10 gündür rahattım şimdi geceleri kalmıyor hiçbir işimi yetiştiremiyorum emzir gazını al altını değiştir pışpışla dişimi fırçalayacak zamanım yok halim yok çok uykusuzum mutsuzum sinirliyim sanki hep hayatım böyle olcak gibi hissediyorum acAba erkenden mi yaptık bebeği diye düşünmüyor değilim