minikkusum-2021 Kızlar çalışan bir anne olacağım için mecbur biberon da kullanmak zorunda kalacam. Sizce hangisi? Siz ne aldınız?
Cansel54 minikkusum-2021 Dr browns bence gaz yapmayan bir biberon hemde ama illa ikisinden biri mi derseniz avent
Buusrapehlivaan minikkusum-2021 teyzem Philips Avent kullanıyor ve gayet memnun bende doğumuma yakım ondan alacağım 🥰
-Kbra8- minikkusum-2021 ablam avent kullandı çok memnundu bende bugün gittim aldım 34.haftamdayım. Ne olur ne olmaz diye hastane çantama da koyacağım 😊
yigitalpinannesi40 minikkusum-2021 Kesinlikle avent bebeğim 5 aylik dogdugundan beri hem emzik hem biberon kullanıyorum. Genel olarak mı bilmiyorum ama avent kullanan bebeklerin çoğu diğer marka emzikleri biberonlari tercih etmiyor. Sıradan bir markanın biberon seti vardı küçük te su biberonu vardı çok hoşuma gitti kullanayım dedim ama oğlum içmedi. Su içmek istemiyor diye düşündüm ama avent biberona koyunca içti. Şuan 6-18 ay emziklerde stok ve fiyat sıkıntısı var zar zor uygun bulduk. Avent alacaksanız her önleme karşı stok yapın derkm
minikkusum-2021 yigitalpinannesi40 Evet bulmakta zorluk çekenler varmış Ama fazla stok yapmakta istemiyorum çünkü satış sayfalarındaki okuduğum yorumlara bakınca bazı annelerimiz herşey bebeğe bağlı en iyisini de alsan bebek kabul etmeyince etmiyor kaç tane emzik denedik en ucuzunu kabul etti diyeni bile gördüm stok yapıp elimde patlama ihtimali de var. Şimdilik herşeyi ilk etapta yeterli düzeyde alıp bebeğimin zamanla kullanım tercihine göre almak istiyorum ama ilk etap için insan neyi tercih etse bunda zorlanıyor 😊
Attbianne minikkusum-2021 lansinohun 0 numarasıni alırsanız meme reddi yapmaz çünkü akışı çok yavaş.Her kullanimda kapağını 2 kere kapatıp açınca basınç tamamen kayboluyor Aventin akışı hızlı ucuda çok ergonomik yani meme reddi yapabilecek rahatlıkta Emziriyorsanız kesinlikle lansinoh emzirmiyorsaniz avent
minikkusum-2021 Attbianne henüz hamileyim doğum sonrası süt durumum ne olur şimdiden bilemiyorum ama işe başladığım da mutlaka bir biberona ihtiyaç duyacağım eğer sütüm olursa biberon kullanıp beni reddetmesinden korkuyorum
Attbianne minikkusum-2021 söyle söyleyim ben avent aldım başta meme reddi yapmiyo falan dediler ama ucu memeye o kadar benziyor ve o kadar yumusakki bebekler çok uyanık maalesef lansinohta süt sağma makinesinin içinden çıktı ben almamıştım ucu o kadar yumuşak değil akışı yavaş şimdiki aklım olsa lansinoh alırdım anne memesine benzeyeni değilde benzemeyeni almak lazım mantıken çocuk memenin yerine koyamasin
cileklidondurma minikkusum-2021 Tomme Tippee Antikolik kullanacağım inşallah süt sağma makinesininde Lansinoh olarak var
Gamzeakd cileklidondurma aynen bende antikolik modemi aldım tommie tipienin . Oğlumda avent kullandım gazı çok oldu. Lansinoh sağma makinesi birde ilk kullanım için kaşık biberon aldım
minikkusum-2021 Kızlar hepinizin yorumlarını okudum en iyi tercih edilen bu iki ürün sanırım ve satış sayfalarındaki yorumları okuduğum da her iki üründen genel anlamda insanlar memnun tabi memnun kalmayan da var o yüzden tercihimi neyden yana yapsam kararsızım
cileklidondurma minikkusum-2021 Baya ünlü meşhur bir marka araştırın memnun kalan çok antikolik özelliği olduğu için gaz yapmıyormuş yakınlarım kullanıyordu bende oyüzden aldım
Mavilotta Attbianne dediğin ters mantık. Bebekler için anne göğsü hiç cazip gelmiyor ki biberon farklı olunca anneyi hiç istemiyor genelde 🤔 sende Avent meme reddi mi yaptı?