Kuzularm Ftm_08_61 devlette genelde iki kisilik oda oluyo neresi boşsa oraya iki kisi birden koyular ama belli bi ucret karsiligi oda da tek kalabiliyomussun yeni ogrendim bende tam bi bilgim yok pazartesi goruscem
Vahidesen_26 Ada3434 ben geçen hafta kontrole gittim okmeydanı hastanesine orada doğum yapanlar 2-3 kişi bir odadaydı yani pandemi tanımıyorlar malesef ki 😔
Vahidesen_26 Bilgisi olan var mı acaba İstanbul da böyle devlet hastanesi olan ücret karşılığında özel oda tutulması için
Htc_yldr2728 ug_fa-3diplomalianne siz sanırım tepecik eğitim araştırmaya gidiyorsunuz değiştirmeyi düşünüyordunuz değiştirdiniz mi yoksa oraya gitmeye devam mı ediyorsunuz merak ettim de😊
ug_fa-3diplomalianne Htc_yldr2728 değiştirdim tekrar bucaya döndüm canım çok şükür, Fadime Türe adında bir doktor var dünyalar tatlısı ve aşırı ilgili şuan ona gidiyorum
Burcuckmk Kuzularm 5 yildir hastanede calisiyorum devlet hastanesinde ozel odanin parayla ayarlandiğini ne duydum ne şahit oldum canim sorumlu hemsireyle konuşulur boşsa eger o ayarlar
Ryhntuna BelisinAnnesi meraba siz doğum yaptınız mı ? Ben de özel odada olmak istiyorum ayarlayabildiniz mi merak ettim