Ankara için bilgim yok ama eltim Bursa şehir hastanesinde doğum yaptı geçen hafta özel oda varmış ve talep etmiş. Hastane, o özel odaların daha çok belediye başkan eşleri falan gibi özel koruma ilgi gerektiren kişiler için yapıldığını halktan isteyenlere ekstra ücreti kabul etselerde verilmediğini söylemişler.