Valla ben şu iki haftadır hiç memnun değilim doktorumdan(daha doğrusu belirsizlikten)üniv hastanesi ben yaptırırım doğumu diyordu.Bu hafta ben olursam yaparım olmazsam kim varsa o yapar dedi.37+5 te doktor değiştiriyorum en doğal hakkımız evladımızı emanet edeceğiz neticede(plasenta previa olduğu için zorunlu gidiyordum,sanırım tam kapatmıyormuş artık şansımı deneyeceğim özelde umarım yaptırırlar )