RabiaKrblkkk amin inşallah korkulacak bişey değilmiş hamilelik döneminde çıkanlar çünkü bağışıklığımız düşük olduğu için çıkıyormuş doğumdan sonra bir iki ay içinde geçiyormuş geçmezse de tedavisi var sonuçta
ilk çıktığında internette yazılanları okuyunca çok ağlamıştım ama doktor rahatlattı içimi