Bende olmuştu canım doktora gittinmi bakılması lazım dişisi var erkeği var bende dişisi vardı rahimimi komple sarmıştı ameliyat olmuştum yaktılar komple eğer hamilelikte olursa normal doguramassin demişti doktor çünkü bulasici oldu için cocugada geçermiş aklıma gelen bunlar senin sorun olursa sorabilirsin canim