dogamoms Gkcgkc 16sında kaç haftalık oluyosunuz acaba? Benimde nasipse 14ünde azıcık kaldı heycan stres bir arada sağlıkla gelsinler inşallah
denizkizi45 Gkcgkc Allah sagsaglim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım. Bana da 20 Nisan a gün verdi bakalım sezeryan olucam gününü beklerse tabi😁
cansugrn Gkcgkc benimde dogumum ayni gün sezaryen olcam. Gün belli olunca heyecan endise merak artti benimde ilk.dogumum olcak hakkimizda hayirlisi🙂