Aslina Ezgi44 o zamana göre çok daha iyiyim. Ara sıra ağrı oluyor ama onlara normal dedi doktor. Kendini yorma ve Progestan kullanıyorsan ihmal etme. Bol su iç. Birde idrar yollarında enfeksiyon var mı sağlık ocağında bi ona baktır.