Caglabade Nur3446 ahh o günler sanki çok uzak geliyor hep hasta gibi hissetmek çok zor iyi erken geçti o zaman hep sürmeyecek çünkü 4 aydır hiç geçmeyen yoğun bulantım var buda hiç geçmezse yanarım
Nur3446 Caglabade geçer geçer inşallah hepimizin de sıkıntısı onlar sağlıklı sıhhatli bir sekilde dünyaya gelsinlerde sag salim kucagimiza alalim yavrularımızi hepsi unutulur gecer gider inşallah ❤️😘
Naz_01 Caglabade benim 23.haftamda başladı karnımda kramplar resmen kitleniyorum.doktorum magnezyum eksikliğinden dedi saşe verdi iki gündür azaldı çok şükür 🙏🏻
Caglabade Naz_01 bu benim aklıma geldi çünkü haftalardır huzursuz bacak sendromumda var ancak test yapılması lazım çözümü vardır umarım
Nur3446 Banada 12. Haftamdan beri doktorum gunde bitane sade soda ic demisti cok cok iyi geliyor hem cocukta gelişimi için cok faydali hem anneyi rahatlatiyor.. onun oncesinde eklem yerlerim agriyordu. Cok rahatim cok şükür
Caglabade Nur3446 sürekli olarak tansiyonum çok düşük en yüksek 8-5 olduğu için maden suyu içemiyorum birde mide suyum sürekli ağzımda gibi
Naz_01 Caglabade magnezyum eksikliği huzursuz bacak sendromu,karında ve ayakta kramp ve erken doğuma yol açıyormuş canım dikkat et bir an önce önlemini al
Annisno Caglabade normal canım şişkinlik olması. Mesela sabah kalkıyodum karnım normal akşama kadar davul gibi şişiyodu cildim çok gergin oluyodu patlayacak diyodum hatta. Sanırım 20. Haftalara doğru geçti
Caglabade Minik1bey aklınızda bulunsun fethi beyde arkadaşımda onda yapmıştı kuzenimde çok memnunlardı bende çok memnunum olur ya aklınıza yatmaz kendi doktorunuz naçizane tavsiye🍀
Minik1bey Caglabade Teşekkür ederimm 💕 Ben daha önce fethi beyde muayene olmıştum ama gebelikte Sami beyi tercih ettim Sami beydende çok memnun olan vardı şimdilik bir sıkıntı yaşamadık zaten 32..haftaya geldik bakalım 😍
Susamtanem1 Caglabade 15+2 de bendede oldu daha doğrusu 2 gün boyunca karnım sertleşti ve hassasiyet oluştu elimi değdiremiyordum aynı zamanda yumruk gibi sertlik hissediyordum doktorum magnezyum eksikliğine bağlı rahim duvarı kasılması dedi takviye verdi
Caglabade Susamtanem1 kan testi yapıp verdi ama dimi inşallah riskli bişey değildir korkmaya başladım iyice
Aslina Caglabade benimde bıçak saplanır gibi ağrı oluyor kasıklarda. Şişkinlik yok ama. Bugün doktora gittim rahimde kramp alanı var dedi. Progestan fitil kullanıyorum yumuşamazsa düşük tehlikesi olur dedi 😞
Caglabade Aslina ciddi misin ya inşallah düzelir bende riske atmak istemiyorum gidicem inşallah normaldir peki onu nasıl anladı ultrasonda mı gördü
Aslina Caglabade evet ultrasonla baktı. İdrar yolu enfeksiyonu falan tetikleyebilir dedi idrar tahlili yaptırdı ama oda temiz çıktı. İnş normaldir inş geçer
Susamtanem1 Caglabade zaten gebeliğin belli döneminde kasılmalar olurmuş tariflediğime göre doktorum magnezyum başlamam gerektiğini yoksa eksikliği erken doğuma kadar gittiğini söyledi