Ankara_06_ Ben sadece; Figürlü yastık Müslin kundak Aldım diğer ürünlere baktım kaliteleri gerçekten güzeldi ama fiyatları çok fazlaydı. A101 deki ürünlerle aynı kalitedeydi ama A101 deki ürünlerin fiyatları daha uygundu.
birprensesvebirprensannesi Ankara_06_ Hastane çıkışı İkili takım Nohut battaniye 2 li zıbın ❣️ A101 den Biberon Emzirme önlüğü Nevresim takımı ❣️
MercimekveAnnesi16 Ankara_06_ BİM’den ağız mendili , ikili takım , hastane çıkışı , beyaz body , anne yanı yatağı A101’den nohut battaniye , havlu , alt üst takım , çorap aldım bende
Ankara_06_ birprensesvebirprensannesi Güle güle sağlıcakla kullanın inşaAllah😇. A101 deki nevresim takımında çarşaf yoktu sanırım, BİM dekinde vardı. BİM deki nevresim takımlarının desenleride güzeldi.
Ankara_06_ Portakalgeliyor Ohh maşaAllah supanAllah çok güzeller pembiş pembiş😇. Sağlıcakla giydir inşaAllah🤲🏻.
birprensesvebirprensannesi Ankara_06_ Evet daha önce bimden almıştım ve onda carsafta vardı a101 inkinde yoktu dediğiniz gibi
Ankara_06_ MercimekveAnnesi16 Sağlıkla giydir kullan inşaAllah canım🤲🏻🐞. Ben anne yanı yatağını küçük buldum, 5 aya kadar anca kullanır sanki.
Ankara_06_ MercimekveAnnesi16 Evet, ŞOK danda baya bişey alcam ben şimdiden yazdım kenara🤭. Dün A101 den mama sandalyesini kaçırdım, çarşamba günü aynısı geliyo hatta bi tık daha düşük fiyatı🤩.
Ankara_06_ birprensesvebirprensannesi Evet canım aynen öyle. Ben nevresim takımı almıycam zaten yorgan kullanılmıyo, minicik bedeni yorganın altında kaybolur😇. Yastık kılıfı ve çarşaf diktircem ben.
Ankara_06_ ogrencianne35 Bende dün A101 e 225 tl bıraktım😅. Olsun yavrularımıza can feda, sağlıkla güzel huzurlu mutlu bereketli günlerde kullansınlar inşaAllah🤲🏻😇.
Ankara_06_ Alparslan_mom Benim gittiğim mağazada kalmamış galiba kanguru, göremedim ben🙄😅. Güle güle kullanın canım😇.
birprensesvebirprensannesi Ankara_06_ Yani benimki kullanır yorgan çünkü kışa girdiğimizde 4 aylık falan olacak inşallah