Annekus o kadar haklııı ki arkadaş. Ben eylülde memleketime gittim döndükten 2 gün sonra kuzenimin temaslı olduğunu öğrendim haliyle ben de şüpheliyim eve gittim eşimle görüştüm sadece Allahtan hemen otomatik karantinaya alındık 9 gün sonra bize test yapmaya geldiler ateş bulantı vücutta kırgınlık aşırı derece ağrılı canımız çıktı 10.gün ilaçlara başladık iki haftada ilaç tedavisi falan yani o 9 gün gecikmeleri benim de temaslı olduğum kişileri söylemem de gecikme oldu demek. Bu şekilde inanılmaz şekilde zincirleme yayılıyor. Hala daha kongre ve kalabalık etkinliklerin yapılması o kadar sinir bozucu ki. Dedemi bu yüzden kaybettik coronaymış, ihmalkarlıkmış, yok herkes sıkılmış falan hiçbir bahane kabul edilemez