mucizemsin-21 Kızlar ya bugün çok sordum ama şimdi ayrıntılıda ki kağıdı incelerken plasenta grade 2 yazıyordu ama doktor bana bişeu demedi bu konuyla ilgili hiç sadece plasenta aşağıda demişti yaşlanma var demedi normal mi sizlerde kaç yazıyor acaba internette yaşlanma yazıyor
Mlkrfk mucizemsin-21 plasenta yaşlanması mı demekmiş. 32. Haftamdayım şimdiye kadar benim plesenta ön arka duvar diyordu doktor. Şu an plesenta grade diyor arkasına birşey saha ekledi onu tam aklımda tutamadım ama yaşlanma olsaydı söylerdi herşey normal dedi amniyon sıvıya da yeterli dedi. Birde son haftalarda plesenta yaşlanması görülüyor bazen oda miadnı doldurduğu için
Oozgn mucizemsin-21 bende detaylıya bugün girdim bebeğin eşi aşağıda dedi 26. haftada tekrar çağırdı yukarı çıkmasını istiyoruz dedi
sevdegnky mucizemsin-21 21. Haftada dediyse biraz erken başlamış. Ama boyutları var o yaşlanmanın oyuzden belki söylememiştir. Benim de 32 de çıkmıştı yaşlanma, seviyesi ileri olmadığı için bir sıkıntı teşkil etmşyor dedi. Zaten normal bir süreçmiş yaşlanması. Ciddi bir durum olsaydı konuşurdu sizle bence. Oyuzden üzüntü yapmayın 🌸
mucizemsin-21 Mlkrfk banada demedi ama merak işte bakayım dedim grade 2 yazıyordu benim ve yaşlanma demekmiş ama doktor hiç bahsetmedi bile sadece aşağıda dedi😏 bi sorun olurmu ki bide 21 haftalıkkrn 355 gram 24 cm di diğerlerine göre kiloda az 😏
Rabismomm4 mucizemsin-21 benim de bebeğimin eşi aşağıda o hafta da senin bebekle yani 340 Gr di boyu 21cm eşiyle alakası olabilir mi Dr dedimi size benim Dr normal dedi
Mlkrfk mucizemsin-21 detaylı ultrason yaptırdığım da o haftalarda yaptırdım benim de kilosu o civarlardaydı normal bence
Mlkrfk mucizemsin-21 kilosu için muz kaşar peyniri ye mutlaka yumurta ye. Ben sabahları 2 yumurta yemeye başladım öyle dedi doktorum
Pelin__1 mucizemsin-21 benim 21.haftada 485 gr 26cm di ayrıntılıda. Her gün iki yumurta, ceviz, muz, kaşarlı tost, 2 bardak süt tüketiyorum belki size de faydası olur. Benim plesentada grade 1 yazıyo ama hiç sormadım o ne demek 🤷🏻♀️
mucizemsin-21 Rabismomm4 yok doktor sadece eşi aşağıda dedi başka bişey demedi ama kağıtta yazanı internetten aratınca böyle çıktı haliyle korktum bende
Rabismomm4 mucizemsin-21 Detaylı ultrason damı çıktı ben özele gidiyorum kliniğe detayliya girmedim o yüzden
Mlkrfk mucizemsin-21 yok yok normal hem her bebeğin gelişimi farklı birbirinden. Doktorlara göre 2.500 gr ile 4.000 gr doğan bir bebeğin tüm gelişimi ve sağlık faktörleri aynı hiçbir fark olmadığını söylüyorlar. Zaten normal olanı 2.500 3.500 aralığı fazla kilo da zarar dedi doktorum. Bazı kişiler çok övünüyor benim çevremde yok 4 kilo doğurdum yok 4.5 kilo doğurdum. Şaka gibi 😂 sağlıklı olsun yeter önemli olan bu.
mucizemsin-21 Oozgn kaç haftalıksın canım tanı olarak ne yazıyor kağıtta bende 20. Haftada girdim banada aşağıda dedi tehlikeli dedi dikkat et kanaman olur erken doğum vesaire bi sürü saydı 🙄
Oozgn mucizemsin-21 20+2 yim ağır iş yapmak yok hafif tempolu yürüyüşler önerdi hafif kanamada hemen geleceksin dedi 26.haftada tekrar bakalım yukarı cikmamissa sıkı takipte olacaksın dedi perinotoloji uzmanı
jldpmk34 mucizemsin-21 aynı durumda olduğumuz için sormak istedim benimde detaylıda plesenta aşağıda çıkmıştı şimdi sürekli kahverengi kanamam oluyor böyle bir durum yaşadınız mı
mucizemsin-21 Oozgn tam bi hFta var aramızda bana da aynı ağır iş yasak kanaman olursa gel dedi çok şükür daha hiç olmadı inşALLAH da olmaz hiçbirimizde canım bana da yürüme filan yasak da ben yinede yavaş yavaş arada yürüyorum
mucizemsin-21 jldpmk34 yok eşi aşağıdaymış benimde ama kanamam daha hiç olmadı çok şükür canım ama doktor olabilir dikkat et dedi tehlikeli dedi canım benim hem aşağıda hemde ön duvardaymış erken doğum olabilir kanaman olabilir dedi progestan verdi sadece hap olarak
mucizemsin-21 Mlkrfk aynen canım benim ilk oğlum 2900 doğdu ama 3 aylıkken filan baya tombikti 😂 hemen toplamıştı kendini
mucizemsin-21 sevdegnky ay inşALLAH canım eğer sıkıntılı olsa söylerdi demi sadece eşi aşağıda dedi yaşlanma filan demedi hiç
Oozgn mucizemsin-21 kilo var bende birde o yüzden hareket etmem gerekliymiş şeker yuklemesinide vaktinden önce yaptır dedi hem ailede var hemde kilo problemimden. Her gidişimde tansiyonum ölçülecekmis