Deryabade12 ben oda alamıcam taşınma olabilir ailem alıcak taşındığımda bir anne yanı beşikle idare ederim 3-4 ay sonrası allah kerim :) odası olsun istiyorum ama koltuk takımımla yemek takımı daha hiç kullanmadım :) hadi inşallah bir an önce halledilsin sağlıkla da kavuşalım :) memnun oldu burada belki birgün hastanede denk geliriz :) Buse ben :)