Basakgul Sma da çocuğu şişiriyor diyorlar yani gereğinden fazla kilo yapıyormuş , benim de ilk bebeğim ilk zamanlar süt gelmezse sarılık olmasın diye mama alıp götüreceğiz ,mama kullanan anneler ile fikir alış verişinde bulunuyorum Aptamil öneriyorlar🤷