uykusuz1parol Ankara_06_ haftaya yıkamaya başlarim diye düşünüyorum bakalim nasil olacak 😀Benim renk takintim yok mavis mavis de cok tatli duruyor ya amaan dedim mavi de çok yakışır kizima aliverdim😀😃
Ankara_06_ uykusuz1parol İyi yapmışsın canım😂. Benim eşimde maviyi çok seviyo kız olursada mavi giydir diyo😂. 1 yaşına falan girdiğinde olur mavi ama sanki bebekken mavi giydirildiğinde erkeğe benziyo😂😅🤷🏻♀️.
Babyhappy58 Helinhelin gideri napcan ki her kullanımda onun gitmesini mi bekliycen ters cevir boşalt 😀😀 zaten yıkıycan kuveti temizlik açısından gereksiz bi detay bimdekini al ben ordan aldım
uykusuz1parol Ankara_06_ Kafasına da kocaman pembe bandana takarım 😃😃🤣Ay ne bileyim ya çok sevimli geldi gözüme kendime bile pijama takimi bakiyorum hastane icin hep mavi takimlara aksesuarlara gidiyor elim 😀😀