Dilaraa06 Heyecanlianneee bildiğin sil süpür olmuş bizim burda ki bim çok az şey kalmış para almayı unuttum eşimden bugün gidemedim az bi nakit vardı onla kartları falan aldım yarında bulursam insaalah bi kaç bisey daha alcam insalah 😂 kanguru nasıl beğendin mı
Heyecanlianneee https://resimyukle.io/g/tF1oaUkYiD Bende bunları aldım birde kanguru ve uyku tulumu 😂
Heyecanlianneee Dilaraa06 evet çok hoş yumuşak kullanışlı post açmıştım daha önceden gereklimi diye gerekli diyen fazla olumca aldım ilk bebek o yüzden ne buluyorsam alıyorum
Ozlem23 Babyhappy58 1 yaşından sonra kullanımlarda damaksiz emzikler diş bozukluğu yapiyo diye biliyorum
Babyhappy58 Ozlem23 emziğin yapısı damak bozukluğuna sebebiyet veriyor uzun süreli kaliteli bi emzik kullanımında olmuyo diş hekimi arkadaşım söyledi
lmerveeeel https://resimyukle.io/r/SKkJWub2Wq ben daha önce küvetini vs almıştım geç gitmeme ragmen 2 3 kere girip almak istediklerimi tesadüf aldım cıktım gibi oldu 🤣 Heyecanlianneee
Dilaraa06 Heyecanlianneee aynen gerekli diye bende çok duydum bana arkadaşım kendi kangurusunu verdi ama bime gelende güzel duruyo
Heyecanlianneee Dilaraa06 inşallah kullanabilirim ben çok böyle darlanmaua gelemem ki önümde durunca bilmiyorum aldım işte sağlık olsun
lmerveeeel Enk3333 takılırken biraz zorladı evet ama taktım öylecede duruyo ilk aşamada o file kurtarır yedek almayı düşünüyorum başka bi yerden daha
Helinhelin Kızlar küvet in gideri beni düşündürdü. Sanki çok sağlam değildi a101 dede küvet vardı plastiği ksliteliydi ama onun gider yerine bakmadım. Karşılaştıran oldu mu? Bim dekini mi alsam
Babyhappy58 Helinhelin gideri napcan ki her kullanımda onun gitmesini mi bekliycen ters cevir boşalt 😀😀 zaten yıkıycan kuveti temizlik açısından gereksiz bi detay bimdekini al ben ordan aldım
Ankara_06_ uykusuz1parol MaşaAllah supanAllah canım güle güle sağlıcakla kullanın inşaAllah🤲🏻😇. İkizimi olcak bebişler🤩.
uykusuz1parol Ankara_06_ Amin inşallah yok ya pembe pembe aldim mavi rengi de çok severim aklımda kaldı ondan aldım 🤣🤣Yıkarken nasıl yapacam hiç bilmiyorum her renk kiyafeti oldu fıstığımın pembesi mavisi yesili kirmizi moru sarisi beyazi krem i grisi😃😃
Ankara_06_ uykusuz1parol İyi yapmışsın aklında kalacağına yanında kalsın senin olsun😅. Açık renkli oluyo genelde zaten kıyafetler, hepsini bir at yıka renkleri birbirine geçmez diye düşünüyorum🤷🏻♀️.
uykusuz1parol Ankara_06_ haftaya yıkamaya başlarim diye düşünüyorum bakalim nasil olacak 😀Benim renk takintim yok mavis mavis de cok tatli duruyor ya amaan dedim mavi de çok yakışır kizima aliverdim😀😃