Sehera1 aldığımız beşik anne yanı olarak kullanılıyor. İstediğimiz yükseklikte kullanabileceğiz. Ben şuan ayrı bir oda yapmayı düşünmüyorum. İki yaşına kadar ayırmayı da düşünmüyorum o yüzden iki yaşına kadar rahatlıkla kullanabileceğim bir beşik arayışındaydım. Bunu beğendim ve pişman değilim şuan. Park yatak bana pek sağlıklı gelmiyor. Tabiki tercih meselesi kullanıp çok memnun olanlar var hatta çoğunluk park yataktan yana ama bana o plastik yapısı sağlıksız ve oyuncak gibi geliyor. Ki 8. Aydan sonra da onda rahat etmiyor diyorlar kullananlar ama bilmiyorum 🤷🏼♀️ dolapta almadık oda yapmadığımız için gerek duymadım. Bizim dolabımız baya büyük ve ayrı kapaklı bir kısmı var dolabın orayı bebek için kullanacağım şuanda. Eğer idare etmezse illa ki bir dolaba ihtiyacım olursa hemen alırız diye düşünüyorum. İki yaşından sonra montessori yatak ve ona uygun bir oda yapmak istiyorum inşallah🤗