Nazimmm bizim de kısmet olursa 1 temmuz doğum, ben kıyafet alışverişini yaptım kapattım. 🤣 ilk bebeğim, valla söylenenlere ve kafama yatana göre aldım. 1 tane yenidoğan set aldım, geri kalan hep 0 3 ay aldım, 12 tane askılı kısa kollu zıbın, 3 4 tane uzun tulum, 5 6 tane elbise ve cici tulum, müslinler ağız mendilleri fln. Ben her gün makineyi çalıştırıp as kurut ütüle yerleştir yapamam, ondan zıbınları bol tuttum. Birde herkesin şehrine göre değişir, eskişehir de temmuzdaki bebekle adanadaki bebek aynı şeyleri giymez, ben bana uygun gelen şekilde aldım, biraz tezcanliyim 🤣🤣