Bugün 33+2 olduk kontrolüm vardı iri bir bebek genetik olarak dedi 20 gün sonra tekrar çağırdı çatı muayenesi için haftasını beklemez 37-38 gibi açılmana bağlı suni sancıyla alırız dedi 4 kilo üzeri olması bizi sezeryana iter dedi, aynı haftada olanlar sizin durumunuz nasıl