Anne321 Emerald bende 34+2 yim benim oglanda cok hickiriyor ust uste baya oluyo ama iyiymiş oyle duydumm
Ayss1234 Emerald 27+4 üm 2 gündür kalp atmasi seklinde hissediyorum 3 4 dakika kadar bu hıçkırık mi oluyor :)
Bahark27 Emerald Benim kızım da çok fazla hickirirdi ben çok huylanirdim doğduktan sonra da bi süre daha hıçkırılari oluyodu her hickiriginda emziriyodum geçmesi için, bu da aklında bulunsun 😉