Susamtanem2 Ozgemom İlk gebeligimde 40 haftalık doğum yaptım 9 kg aldım zaten hepsi gitti bakalım alsakta sorun değil gidiyor merak etmeyin
Ozgemom Susamtanem2 eve genelde öyle söylüyorlar umarım öyle olur kilo çok sorun değil benim için fakat belimde sıkıntı olduğu için çok kilo almamam lazım o yüzden doğumdan sonrada güzel bi diyete başlıycam mecburen
Ugurhilal Ozgemom inşallah canım ama sanki şimdiden kalçalarım genişledi diyorum tavuk gibi oldum kıyafetlerim olmuyor eşim de virüsten dışarı çıkartmıyor hiç korkusuna evde eşimin eşofmanlarıyla geziyorum 😂🤭
Ozgemom Ugurhilal bunlar hep psikolojik sanırım almasakta göbüş şişiyor ya heryerimiz şişti gibi geliyor😂
Sema94 Ozgemom evet çok şükür 🤲🤲 yediklerime dikkat ediyorum az buçuk birazda ondan almadım sanırım😊😊
Yaseminatik57 Ozgemom. Bende 16. Haftamdayım ikiziz 76 ike hamime kaldım şuan 78 im 2 kilo olmaşım inşallah böyle gider hiç almam😂😂
Nebos 6.haftada 83.1 9.haftada 81.9 17.haftada 83.4 güncel kilom Doktorum şu anlık iyisin dedi kilo noktasında düşük riskim var çok hareketsizim yatmam gerekiyor surekli , dikkat ediyorum yediklerime ama umarım fazla almam bebiş alır :)
Esmayy388 MerveCeren bebek hareketlerini hissediyor musunuz acaba bende 17 haftadayım tam hiç hamile değilmişim gibi bir kaybım var endişe ediyorum arada kasıklar da ağrı oluyor yemekten sonra karnım çıkıyor gibi oluyor
MerveCeren Esmayy388 hafif hafif hissetmeye başladım 2. Gebeliğim olduğu için erken hissedersiniz demişti doktorum sürekli ve düzenli değil ama ara ara hissediyorum. Benimde yemek sonrası özellikle gece şişiyor gündüz okadar belirgin değil 🥰