Ozgemom Susamtanem2 14 haftaya kadar benimde öyleydi sadece 250 gram almıştım 16. Haftayı tamamlayınca arttı umarım bende çok fazla kilo almam 😇🙏🏻
Susamtanem2 Ozgemom İlk gebeligimde 40 haftalık doğum yaptım 9 kg aldım zaten hepsi gitti bakalım alsakta sorun değil gidiyor merak etmeyin
serenty_123 Ozgemom bu 3 uncu gebeliğim cnm inşallah bunda da diğerlerindeki gibi eski halime donebilirim
Ozgemom Mucize_anne32 çok iyi gerçekten bende hafta hafta 200 gram 250 gram aldım şimdi 16+1 hafta 1.200 toplam aldığım umarım diğer aylarda çok fazla almam😇
44Queen Ozgemom yok yok 16 haftada 250 grdı benim o civardadır sağlıklı olsun da 32 haftadayım 16 kg aldım ben ilk 4 ay hiç almadım ama
serenty_123 Ozgemom ılık su için doğumdan sonra hem süt yapıyor hem yağ yakıyor ilk oğlumda hamilelik te 12 kilo aldım sonra 17 kilo verdim 2nci oğlumda 8 kilo aldım hepsini verdim (malesef doğumda kaybettim bebegimi) şuan kızıma hamileyim bakalım kaç kilo alıcaz ne olucaz
Sema94 Ozgemom evet çok şükür 🤲🤲 yediklerime dikkat ediyorum az buçuk birazda ondan almadım sanırım😊😊
Hfze35 Ozgemom Merhabalar bende 14+5 haftalık hamileyim ,boyum 1.65kilom 70 hamileligimi öğrendiğimden beri hiç kilo almadım aynıyım fakat hala kusmam ve bulantım var.Prilam kullanıyorum kullanmasam daha kilo vericem😁😁
Ozgemom Hfze35 ayy ilk zamanlar benimde en muzdarip olduğum zamanlarda gram gram verdim bende yeni toparladım sayılır valla zor Allah yardımcımız olsun😇