Ben de 39+2 yim bugun kontrol vardı nst de sancılar çıktı. Çarsamba sezaryen günümüz ama bekler mi beklemez mi belli değil tabiki 😁 ara ara sancım ve kasılmam oluyor, dua ediyorum çarsambaya dayansın diye. Bugune kadar çalıştım haftasonu ev toparlama son temizlik felan yaparım diye planlıyorum 😂