OMAYBABY canım bende 39+2 deyim belirtim yok ve. Bana da çatı muayenesi yapılmadı. Özele gidiyorum doktorum çok iyi. Çatı muayenesi olmazsa olmaz bişey değil ki tercih meselesi. 40. Hafta da yapalım dedi doktorum bende tamam dedim işime de geldi zaten korkuyordum. 😅 Birde normal doğum bekliyorsan zaten ağrın başladığın da açılma muayenesi sırasında da yapılan bişey çatı kontrolü ne gerek var ki boşuna strese girmeye