Semashbl Oms dinleme bile artık onları senin gönlün ne istiyorsa o güzel sanki onlar mı doğuruyor bir garipler cidden 😅
Hko Oms takılmayın kimseye ben Feza ismini ilk duydum değişik geldi sonra da içime doğdu bu kızın adı feza olmalı diye. Allah nasip ederse ipek feza koyacağız adını. Benden başka kimsede istemedi, eşim bile :) o ipeği istedi. Birazda kalbinizi dinleyin, o cocuk sizin bedeninizde yetişiyor. Hislerinizle ismin anlamı bütünleşsin doğru ismi bulursunuz:)
Oms Gizemshn tam aksine kerem ismi bence cok güzel, aynen en büyük hata bazen paylasmak, ben sevde ve halime yi de begenmistim eski ama anlmli olsun zaten simdiki isimler farkli diye onu bile elestirdiler😒
Gizemshn Oms valla canim icine hangisi siniyorsa onu koy sonradan millet yüzünden pisman olma kimseye hiç birsey begendiremezsin çünkü. Biri sevdeyi begense diğeri halimeyi begeniuor çünkü hiç stres yapma
Berivanktce Oms kızım olsaydı ismini kesinlikle müberra koymak ıstıyordum çok hoşuma gidiyor asil duruyor
kubraaaaaaaaaa Bence de Hazal :)) e bende sorayım madem ikiz kızlar için eliz-deniz mi, duru-derin mi? :))
Serpilbb Oms hazal çok güzel bir isim bence vaz geçmeyin millete ne bakıyosunuz hiç bi ismi beğendiremessiniz ki 😄
Gmzee25 Oms mrb, Hazal güzel aslında.. ama ben Lidya’yıda çok beğendim. Bi arkadaşım kızına o ismi verdi, daha 2 hafta fln oldu doğum yapalı. ben kendim Serenad (sevdiğine beste yapmak) ismini düşünüyorum eğer kızım olursa.
Oms Gmzee25 kafanizi karistirmak istemem sonucta bende ayni dertteyim ama lidya biraz sknti benim gözümde. Almanyada yasiyorum ve hiristiyanlar cok koyuyo mila lidya lisa falan
Gmzee25 Oms muhtemelen kendileri koyacaktır, o yüzden sana engel oluyorlardır. Hiç kimseye danışmicam, yoksa herşeye engel olurlar😘
Gulcangozey Oms maşallah maşallah ama altı kirlenince bile yada acıktığında bile öyle aşırı mızmızlanan bi bebek değil kızım. Geceleri hariç gün içerisinde kendi kendine uyuyor geceleri de beşiğine koyup iki sallıyorum uyuyor hemen. Şimdi 4,5 aylık artık çok sık uyumuyor ama oyun halısına yatırıp müziği açtığımda saatlerce oynuyor