Erken doğuran var mı 😔 çok moralim bozuk kaç gündür sancılarım vardı doktor gel bakalım dedi 3 cm açılmam varmış kısalmam varmış kafası kanala giriş yapmış 🥺 ilaç verdi kullanayım diye çok erken daha. Bu kafa kanala girince durumun değişme ihtimali varmı acaba 😔