zynpcknn melek1608 bende 32.haftamda gittim doktorum 2426 kg dedi 34 35 haftalık olarak görünüyrsn dedi
aslzyn44 valla 33+1dik 2600 kılo cıktı doktor ırı bı bebek olacak dedı tuzu kes yaglı yeme falan dedı dun
melek1608 aslzyn44 biraz iri bir bebekmiş gerçekten, iri olması normal doğum için mi sıkıntı yaratıyor acaba?
aslzyn44 melek1608 eger kılo alımı boyle devam ederse 4 kıloyu bulursa sezeryan olur dıye bılıyorum acaba nasıl olacak bende cok merak edıyorum hayırlısı olsun bakalım sızınkı kaç kılo pekı
aslzyn44 Melikesvm benım bebegımde o kıloya yaklastı anlamadıgım 32. haftada 1800 dedı 33 te 2600 cok fazla almamıs mı doktorunuz ne dedı sıze bana ırı bebek dedı
YNB Melikesvm benimde 33 haftalikken 2741 gr dedi iri bebek 36 ile uyumlu dedi dogum neye gore olacak merak ediyorum
zynpcknn melek1608 aslında ben erken doğum riskinden korkutuğum için bu kadar çok yiyip kilo üzerine düştüm çünkü riskli görünüyrdm şimdi iyiyim şükür yoksa normal kgda da olabilrdi bebeğim
zynpcknn melek1608 kırılmış tereyağlı yumurta çiğ ıspanak,marul, muz, çiğ fındık,çiğ badem,pekmezli yoğurt, bitane de haşlanmış yumurta öğlen araları mutlaka yiyirm, süt bi de ama en çok tereyağlı yumurtayla çiğ ıspanak çok kilo yapıyo
melek1608 aslzyn44 tam 33 haftalığım 2260 benim ki de çok kilo alsın istemiyorum öncelikle sağlıklı olsuuun, normal doğumda kolaylık sağlar bana diye düşünüyorum 😂 😂
Melikesvm aslzyn44 aslzyn44 valla hesapalrsa 1haftada 800gram almıs ırı bebek olucak evt ama acaba ultrasyondamı yanlıs avr cnku en fazla 1haftada 300gram alıorlar
aslzyn44 melek1608 bende oyle dusunuyorum ama planladıgımız gıbı gıtmıyor😂😂gecen hafta 1800 du 1 hafta sonra 2600 cıktı bıanda alıyorlar
aslzyn44 berilkus test yapmıstım 24 haftalıkken cıkmadı şeker falan o zaman sonradan cıkabılıcek bısey mı