seda_00 Sln7 aynen benimde yumurtam soldaydı dedim doktor hanım tam tersi yatmam gerekmiyor mu hayır sağına yat sen dedi . Çok şükür 5 aylık hamileyim . Bende de yumurta tembelliği vardı o yüzden çatlatma iğnesi oldum
Gulcin5757 umudumvar2 hayır canım muhtemelen de nasıl bir sonuç olacak bildiğim için yapmam tek çizgiyi görmekten yoruldum