ikimelekannesii22 hemen olmadı, zaten 2 -3 ay kendimiz korunduk, daha sonra tayinimiz çıktı bir süre kayınvalidemlerde kaldık ve düzenli bir deneyimimiz olmadı, evimize geçtiğimizde de 2.ay hamile kaldım çok şükür. İlki tek ilişkide olmuştu bu biraz uzun sürünce psikolojik olarak çok taktım bu da etkiledi, toplamda korunduğumuz dönem dahil 7.ayda hamile kaldım. Şimdi 5.haftamız bitti çok şükür, pıhtılaşma olan genimin düşüğe sebep olmadığını söyledi doktorlar ancak ben yine de 3+4′ten beri kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. Ha şöyle bir şey var pıhtılaşma testini düşükten 3 ay sonra yaptırabildik, bu konuda biraz pişmanım keşke daha önce yaptırıp daha erken deneseymişiz çünkü düşükten sonra beklemezseniz vücut daha erken gebe kalabiliyor.