Merhaba ❤ Cinsiyetin önemi yok önemli olan her zaman sağlık ama bizde çok merak etmiştik kızımız mı yoksa oğlumuz mu gelecek diye. Burdan da soran arkadaşlarım olmuştu o yüzden söylüyorum 🙈🙈 Geçen hafta yani 16. Haftamızda cinsiyeti netlesti ve oğlum olacakmış 🥰 Icime erkek doğuyordu tatlıyı da cok severim çokta yedim, 12. Haftada tahmin edenlerde erkek demisti💙
Sizde cinsiyet belli oldu mu yada belli olmasına ne kadar kaldı, kimin tahminleri yada belirtileri tuttu 😍