Semnr2 filizzx Allah razı olsun teşekkür ederim içimi bı nebze de olsa rahatlattiniz dua edin olur mu kötü bişey çıkmasın 🤲🤲 beni evladına evladımı bana bağışlasın Rabbim 🤲 tüm herkesin evladını annesine bağışlasın sağlıcakla inşallah
filizzx Semnr2 amin inşallah bende çok korkuyorum bebeğim de bi sıkıntı çıkmasından Allah herkese sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah
Aysobaciniz Semnr2 bebek çekimi bile yapılıyor, yani sıkıntılı birşey değil rahatlıkla çektirebilirsiniz
filizzx honeyland bizde beyin sıvısında sağ ve sol kısımlarındaki sıvılar farklı çıkmıştı o yüzden çektirmiştik
honeyland filologmuallime bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti vardı birden fazla sisterna magna beyinle alakalı yine olması gerektiğinden büyük ölçülmüştü Amniyonsentez önerdiler ama haftam ileriydi Doğum sancım başlayabileceğini söyledi doktorum emar önerdi bende emar çektirdim
Papatyaam123 honeyland sonucunuz ne öıktı bebeğiniz doğdu mu bende aynı süreçten geçiyorum çok endişeliyim
filologmuallime Allah şifa versin inşallah bütün bebeklere bende bugün mr çektirdim sonucu vermediler sonucunuz nasıl çıktı aldınız mı hemen