filizzx merhabalar ben emar teknikeriyim, fetal mr çekimlerimizde oldu, mr zararsızdır korkamayın bebeğe zararı yok radyasyon yok sadece ses çok olduğu için bebek sese tepki veriyor hareket ediyor oda çekimi yapanlara sıkıntı size değil 😇
çektirebilir siniz yani korkayın