Gizem957 busra9812 rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin tez zamanda canım bende de erken dogum riski var da peki bebegin ultrason da çıkan kilosu yla doğduğu kilo aynı mıydı
zippirana busra9812 çok geçmiş canim saglikla tez vakitte kavusun inşallah yavrunla. Evet su an zor ama sakin kalmaya çalıs ve 3saatte bir sütünü sağ sagdikca artar hastane tipi makine daha iyi sagiyor ve arttiriyor. Bol bol su tuket kayisi hoşafı iyi geliyor genelde. Haftası gelişimi iyiyse cabuk toparlar bebeğin
Kvsraykt busra9812 sürekli yürümeniz gerekiyor gaz için yatarsanız ağrınızda olur ve şuan koronadandır belki ama ben yoğun bakıma gidip görmüştüm moralinizi yüksek tutun herşey güzel olacak inşallah
Bsmlh busra9812 saglıkla gelsın bebegınız evınıze canım iğne hangi haftada oldu bende 34 yarın karar verılcek yanlız sızmada antibiyotik verılıp takıp yapılıyor hiçmı suyu kalmamıstı
busra9812 Bsmlh aslında doktor suyu iyi demişti akıntım çok deyince turnusol testi yaptı orda sızdırdığı belli oldu.Doktor enfeksiyon riski yüksek acil almamız lazım dedi apar topar aldılar.Ciğer geliştiriciyi 28.haftada olmuştum
Bsmlh busra9812 antibiyotik tedavısı ve amnioşur yapılıyor demek baya eksilmiş cnm ondan bide ciger iğneleri 2 H etkili 2 doz daha vuruluyor sonradan bende 26 beri suyu az 5 kez amnioşur yapıldı sızma için 34 geldim ana yarın karar verılecek artık🤲 bence hiç uzulmeyın ben ılkını cok erken dogum yaptım hemen topladı 🤲 entübe edilmişti benımkı sizinki oksijen allahım izni ile hemen çıkar🤲
Figen03 busra9812 kuzum sütünün az gelmesi çok normal genelde elinle sagmaya çalış der hemşireler ama sen bı pompa ile sağ bence onun sancısı da olur sütü cogalirsa gaza gelince biraz yürü yattikca ağrın da çok olur ve Nescafe iç çay iç sıcak sıcak
Figen03 busra9812 hiç canını sıkma eltim de aynı kiloda aynı haftada doğum yaptı 10 güne çıkarırlar inşallah çocuğu ama çok dikkat edip iyi beslenen lazım kendine iyi bak ki bebeğe de bakabilesin
busra9812 Bsmlh aslında başta su seviyesi iyi dediler sonra enfeksiyon riski var riske atamayız diye apar topar sezaryene aldılar.Basiretim bağlandı galiba bişey diyemedim o an ama aslında tedaviyle biraz daha durabilirdi gibi düşünüyorum çünkü amniosure testi vs yapmadılar hiç
busra9812 damlaaltinay yok doktora birkaç gündür çok akıntım var dedim turnusollu pedde çıktı suyumun sızdığı
Nzlykp busra9812 tabii ki de sen artık anne oldun . Ve bu anneliğin sana verdiği içgüdü sayesinde güçlü olacaksın zaten ❤ az kaldı bebeğini kucağına alıp koklamana ❤ benim kızım 2 100 gr olarak doğdu bir iki ay içinde gayet toparladı o yüzden hicbirseyi sıkıntı etme her şey çok çok güzel olacak ❤
Aycha busra9812 Allah yardımcınız olsun, bebeğinizi en kısa sürede, sağlıkla kucağınıza alıp, evinize getirin, güle güle büyütün inşallah.