Hanımlar merhaba
34+3 te keseden suyumun sızdığının anlaşılması üzerine apar topar sezaryenle doğum yaptım.Bebeğim yoğun bakımda.Solunumunda sıkıntı varmış aslında ciğer geliştirici iğne de yapmışlardı ama net bilgi vermediler serumla besliyolar sütümü sağmaya başladım ama çok çok az geliyor.Aklım kızımda daha hiç göremedim.Bir kere çok kısa görüntülü gösterdiler.Her tarafı kablo içinde yavrumun.Dualarınızı bekliyorum.Bir de sezeryan sonrası gaz çıkaramadım.Çok sancım var.Bunun için önerisi olan var mı ?