Bende iki gün önce sezeryanla doğum yaptım ilk gün solunum cihazına bağlanmıştı sıkıntısı varmış ikisi gün çıkarmış doktor kendi nefes alıyormuş ama ben meraktan ölücem sütte gönderdim vermişler göremedim oğlumu kaldığım hastanede yer yok 35+5 te 2370 gram doğdu hayal gibi geliyor sizce çıkar mı hemen