3 gün yattı yavrum yenidoğan bakım ünitesinde cuma günü 12:30 da kavuştuk.
şırınga ile beslendi yavrum sütümü sağıp götürdüm hem gece gündüz biraz memede yoruluyor ama çözeceğiz inşallah tekrar rabbim bürün bebeklere sağlık sıhhat versin inşallah.
arkadaşlar evinize kimseyi almayın bebekler çok hassas 💕