Emina17 Nasıl niyet edersen oluyor bence ben doğuma gittiğimde su evde kalmıştı hastanede içmedim ama açıklığın çok hızlı ilerledi doğum yaptım babam eve gidip sudan cikardi rahmin toparlamadı için.. bu kez götürecem yanimda hastane uzak biraz..suya annem duaları okudu nasip olursa sancim başlayınca otu koyacam içine bir kac yudun icmek yeterli