Bademm2508 Normal doğum en güzeli bende normal yaptım ve 2,3 tane sancı arka arkaya gelince doğuverdi tabi her doğum aynı olmaz ama beni en çok zorlayan kesi ve uyuşturmadan dikmeleri oldu bide uyuşturdum demesi 🤦🏼♀️ 10 kere doğururum da kesi dikiş olayları beni çok zorluyor psikolojisinden çıkamadım şimdi 2.ye hamileyim hala korkuyorum doğumdan değil ama 😄