Dua35 detaylı ultrasonda koydular teşhisi sonra bir doktor yukarı çıkmış normal Doğum bile yaparsın dedi sonra kanama oldum üniversite hastanesinde yattım profesör çok kızdı kim böyle diyebilir yukarı çıktığı falan yok dedi yukarı çıktı diyende özel hastaneden bir doktor malesef kimseye güven olmuyor