Azimeka ben gecen bir doktorun canli yayininda izledim. Bu tarz hastalarin cok profesyonel bir ekiple dogum yapmasi gerekirmis ve hastaya mutlaka aradiginda ulasabilecegi bir numara verilmeli acil bicimde ameliyat ekibinin toplanmasi gerekirmis. Bir baska doktor da plesanra previalilari “ acil aç” olarak kaydettigini soylemisti. Tam tesekkullu hastanede dogumunu yapman gerekirmis ve fazla kan ile giriliyormus doguma. Ama bisey dicem ben goruyorum doktorlar paylasiyor illa kotu olacak diye bir ssey yok cok basarili ameliyatlarda yapiyorlar hic bir sorun yasamicaksin merak etme bircok insanda bu sorun var cunku. ☺ kendi doktorunda kendine guvenememistir bu ameliyat icin sen cok iyi bir doktor bul icin rahat olur ztn doktoruna guvendikten sonra.