Anneaksoy Iremalp tek söylicem şey tek isim koyman ben çok geç anladım bunu 😀iki oğlum war Çağan Efe Mustafa Mete adları
pnrysfdnz Iremalp 😅 oğlum Yusuf Aras 3 yaşında hep buda erkek diye erkek isimleri düşündüm ona da Asil Uras demistim 😍
SudeSelennnn Iremalp bu arada isim çok güzel adıyla yaşasın inşallah bir anne hangi ismi uygun görüyorsa bence en güzel isim o bebek için ❤
Nesliihan Iremalp güzel isim sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏼 Bizde Göktuğ Rasim koyuyoruz rasim ismi alakasız oluyor ama 😀 eşim rahmetli babasının adını da 2. İsim olarak eklemek istedi
feyzaa34 Iremalp çok güzelmiş asil ne kadar ağır🥰 benimde 2. Gebeliğim kızım var adı sare eşimde bu erkek olursa berkcan koyucam diyor berkcan nedir ya🤣🤣🤣 asil hoşuma gitti ama aklımda dursun
Gokce_life Margaret yani çok çok kötü demeniz tamam fikir belirtmek ama bu benzetme nedir ya? Ve isimde karar kıldık yazmış yaptığınız resmen terbiyesizlik. Bir annenin koyduğu isime hiç kimse böyle bir yorumda bulunamaz. Pes artık.
[silindi] Margaret isim soran herkese bu tarz yorumlar yapmanız çok çirkin, bebeğiniz olursa eğer en güzel ismi siz koyarsınız umarım🙃
Fidoss Margaret size o kadar hakaret etmek istedimki şu an sonra değmez dedim bu nasıl bir üslup beğenmedim deyin geçin yani sana sormamış asil ismi size neyi anımsatıyor diye
Buketttttt Iremalp Barbaros Cihangir Çağatay Çağrı Doruk Ekin Gökay Gökalp Kayahan Mert Nazım Nusret Soner
Glbnpk Iremalp biz de asil istiyorduk ama uzaktan bir akrabamızın oğlumun adı da Asil. Aynı olsun istemedik. Çok güzel bir isim ☺️