iremakn1- benim şuanda var doğumda da ister istemez etkilenir ama yine de normal doğumu tercih ederim olursa çünkü sezeryan sonrasında da kabızlık yaşanması durumu varmış burdan öyle okudum yani her türlü ihtimal var inşallah en az ağrılı şekilde atlatırız benim yanımda kalan kimse olmadığı içinde belki zorlandım 1 gün bile uzanmadim belki dikkat etsem daha kolay geçerdi bilmiyorum ama klozet yerine yer tuvaleti ya da klozette ayağınızı yükseltecek bişey kullanırsanız inanın bu bile yardımcı oluyor kayısıyı suya koyup uzun uzun çiğneyin